Retail Club CZ
  • Domů
  • O Retail Clubu
  • Naše setkání
  • Členství v klubu
  • Členská sekce
  • Kontakt
Vyberte stránku

Naše setkání

Aktuální setkání

Již proběhlá setkání

  • ppm factum – Jak zákazníci vnímají cenovou komunikaci na řetězcích
  • Exkurze – Crystalex na Masaryčce a Rock Point Havlíčkova ulice Praha 1
  • Ochrana hotovosti v prodejně a inteligentní správa prodejních prostor
  • Petr Žikovský – Klíče úspěchu IKEA, které můžete použít i vy
  • Marie Janšová –Co vás čeká a nemine v oblasti pracovního práva a zaměstnanosti pro rok 2025
  • Vánoční setkání Retail Clubu CZ
  • Decathlon = Ready to play
  • Tomáš Hůlek: „TRAFICON…v tempu s dobou“
  • Jak retailová Popelka vyhrála Visa Czech Top Shop 2023
  • Pavel Kozler: „Trendy digitalizace retailu“
  • Pavlína Trojovská: „Dynamika a diverzita shopping center a retail parků“

© 2024 Retail Club CZ | GDPR, Cookies

Web od WPlama.cz

Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}